پرمدعا

(90-06-13) گفتار 3

نمی‌دانم یک نفر چگونه پرمدعا می‌شود. از وقتی که به یاد دارم، به من ‌گفته شده است که «پرمدعا نشو، پرمدعا نشو!»
نمی‌دانم چگونه یک نفر می‌تواند فکر ‌کند که از بقیه بهتر است، تنها برای آنکه شغل به خصوصی دارد.
اگر من یک پادشاه بودم، فکر نمی‌کردم که برتر از سایر مردم هستم، چرا که آنها مرا به پادشاهی خود برگزیده‌اند.
یک پادشاه بدون مردمش هیچ است.
من بدون طرفدارانم هیچم…
من آنچه که هستم، باقی خواهم ماند، اما نه در موقعیت کنونی.

~ مایکل جکسون، مصاحبه سال 1977

 


I don’t see how a person can get big-headed
Ever since I can remember I was told, “Don’t get a big head, don’t get a big head”. I
don’t see how a person can think they’re better than somebody else just because they have
a certain job. If I was king, I wouldn’t think I was better than other people, because they
made me king. What is the king without the people? What am I without the fans? I’d
still be me, but not where I am today
MJ – Valley News Magazine Interview, 1977 ~